zaterdag 7 november 2009

Lien Van de Kelder poseert voor kalender Think-Pink tegen borstkanker


Lien Van de Kelder zal te zien zijn op een kalender ten voordele van Think-Pink, de nationale campagne in de strijd tegen borstkanker.

“Ik mocht zelf de fotograaf kiezen voor de fotoshoot,” legt Lien Van de Kelder uit. “Het is Johan Jacobs geworden, met wie ik eerder al gewerkt had. Hij heeft 800 zwartwit foto’s gemaakt in twee dagen tijd.

De kalender is vanaf donderdag te koop voor 19,95 euro in 1.500 verkooppunten.
www.think-pink.be

Lien Van de Kelder: "Toen men mij vroeg of ik mijn gezicht wilde lenen voor een kalender ten voordele van Think Pink, een organisatie die zich inzet ten voordele van borstkankerpreventie, heb ik geen seconde getwijfeld. Men vroeg mij in het verleden al dikwijls om op sexy of naakt kalenders te staan, maar dit kon ik niet weigeren.

We zijn samen met Johan Jacobs, huisfotograaf van Humo en De Standaard, naar een oud pand in Anderlecht getrokken en hebben daar op 2 dagen 800 foto’s gemaakt, waaruit er uiteindelijk 6 gekozen zijn. Zelf ben ik tevreden over de foto's en ik hoop dat dit voor Think Pink een extra duwtje in de rug kan betekenen. Neem zeker is een kijkje op www.think-pink.be, daar staan nog producten op die verkocht worden ten voordele van Think Pink, zoals gsm’s van samsung, pin's, paraplu's etc!"

Lien Van de Kelder tegen borstkanker.

Think-Pink is de permanente bewustmakingscampagne in het kader van de strijd tegen borstkanker in België.

Think-Pink kan ondertussen al rekenen op zo’n 150 vrijwilligers. In 2009 zullen zij zich vooral kunnen inzetten bij de organisatie van de eerste Belgische Komen Race for the Cure, een actieve en positieve manier om geld in te zamelen voor borstkankerpreventie.

Via sites, folders, persberichten, activiteiten, evenementen en doelgerichte acties vraagt Think-Pink meeraandacht voor borstkanker in het algemeen en voor het belang van screeningsmammografie in het bijzonder. Laat je borsten onderzoeken.

Borstkanker is de meest voorkomende kanker bij vrouwen. Hoe sneller borstkanker wordt opgespoord, hoe groter de kans op genezing. Daarom is Think-Pink permanent aanwezig in de media.

Ook Lien Van de Kelder zet zich in en heeft een mooie Kalender uit waarvan een deel van de opbrengst naar Think-Pink gaat en dat kunnen wij alleen maar toejuichen.






















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen