donderdag 8 november 2012

Lien van de Kelder in boezem special van Vlaamse krant op naaktkalender

Actrice Lien van de Kelder in boezem special van Vlaamse krant op naaktkalender.
Een Vlaamse krant bracht een ode aan de borsten van Bekende Vlaamse Vrouwen.
Het Nieuwsblad Magazine stond een weekend lang in het teken van borsten. Een nummer vol ontboezemingen en een borstenparade van twaalf bekende, Vlaamse, vrouwen die het mooiste van zichzelf blootgaven.
Onder meer Roos Van Acker, Hanne Troonbeeckx, Els Tibau, Eline De Munck en Lien Van De Kelder showden hun naakte boezem aan het Vlaamse publiek.
Hoe zien vrouwen hun borsten? En hoe denken ze dat mannen ze zien? Stof genoeg om een magazine vol boezemverhalen te vullen.
Met serieuze verhalen over borsten die ziek maken en ludieke elementen zoals cupcakes in de vorm van borsten.
Met twaalf bekende gezichten die diep in hun boezem laten kijken, met de mooiste lingerie en met de mening van mannen over borstenclichés.
 
Bekenden Vlaamse Vrouwen over hun lijf'-fotospecial
An Lemmens, Tine Reymer, Sylvia Kristel, Hadise, Anne Teresa De Keersmaeker, Leah Thys, Elodie Ouedraogo, Anissa Temsamani, Sarah Yu Zeebroek, Evi Hanssen en Lien Van de Kelder: al deze bekende Vlaamse vrouwen passeerden in deze reeks de revue voor een fotospecial.
Vrouwen over hun lijf : Evi Hanssen en Lien Van de Kelder
In het slot van de reeks 'Vrouwen over hun lijf', Evi Hanssen en Lien Van de Kelder. In de fotospecial passeerden alle vrouwenlijven de revue.
Evi Hanssen en Lien Van de Kelder
We zijn er nog niet uit wat het meest oorverdovend klonk: het hoongelach van mijn levensgezel bij de aankondiging dat we op de laatste zondag van de zomervakantie moesten werken, of zijn stilte nadat we tussen neus en lippen hadden verteld wat er die dag precies van ons verwacht werd. Nogal wiedes: welke man zou níét kandidaat zijn om een fotoshoot met Lien Van de Kelder (25) en Evi Hanssen (29) bij te wonen? Tussen de bedrijven door mochten we beide dames over hun lichamen aan de tand voelen. 'Mijn man móét zeggen dat hij me prachtig vindt: dat is zijn taak.'
Enkele opmerkelijke quotes
      Evi Hanssen «Gelukkig heeft zwanger zijn ook zijn voordelen: dit nieuwe stel borsten (pakt ze vast) wil ik wel houden. Twee stevige rakettekes! Gratis een grotere cupmaat»

      Evi Hanssen «Mocht je mij in een gewone beha en slip zien, zonder dat ik mijn buikspieren opspan en poseer, dan zou je niet onder de indruk zijn. En in glossy magazines wordt alles ook gefotoshopt. Heel jammer, want op den duur weten we niet meer hoe een normaal sexy lichaam eruitziet.»
      Lien Van de Kelder «Ik herinner me nog dat ik ze helemaal niet wou, die borsten: ik klopte erop en sliep op mijn buik om ze te doen verdwijnen. Ik denk dat ik kind wou blijven, ik wou geen verantwoordelijkheid. Om één of andere reden associeerde ik borsten met verantwoordelijkheid krijgen (lacht).»

      Lien Van de Kelder «Als mijn uiterlijk me ooit ongelukkig zou maken, zou ik wel een ingreep overwegen. Zeker als ik dit werk blijf doen en mijn oogleden over mijn ogen beginnen te hangen of zo. Maar voor hetzelfde geld kap ik er over een paar jaar mee en dan hoeft dat allemaal niet meer.»
In het kader van een Nieuwsblad special over vrouwen en hun borsten gingen bekende Vlaamse vrouwen uit de kleren op de foto.

Dit leverde een nummer vol ontboezemingen en een borstenparade van verschillende bekende vrouwen zoals Roos Van Acker, Hanne Troonbeeckx, Els Tibau, Eline De Munck en Lien Van De Kelder, die het mooiste van zichzelf blootgaven.

Als het over Vlaamse borsten gaat, is de populaire Zone Stad actrice en media figuur Lien Van De Kelder na de bekendste tetten van weervrouw Sabine Hagedoren een geliefd gespreksonderwerp. De dame beschikt over een goed uitgebouwde voorgevel die in 2008 de Pop Poll verkiezing ‘Wie zou u het liefst uit de kleren zien gaan?’, won. Dus mocht ze in de fotoreeks over Vlaamse borsten zeker niet ontbreken op de naaktkalender.
Enkele andere bekende gezichten die diep in hun boezem laten kijken waren Hanne Troonbeeckx, Els Tibau, Wendy Van Wanten, Eline De Munck, Hilde De Baerdemaeker, Pascale Platel en Roos Van Acker. Bekende Vlaamse media madammen met grote en kleinere cupmaten kwamen voorbij.

Want zeg nu zelf, een blote borst, met of zonder tepel, dat is toch fantastisch.

Lien Van de Kelder poseerde tegen borstkanker
In haar strijd tegen borstkanker haalde organisatie Think-Pink haar geheime wapen uit de kast: Lien Van de Kelder. De actrice sierde hun kalender die een tijd geleden in de winkels lag. Een deel van de opbrengst gebruikt Think-Pink voor de preventie van borstkanker.
Think-Pink is naar eigen zeggen de permanente bewustmakingscampagne in het kader van de strijd tegen borstkanker. Ambassadrice is Janine Bischops. Via activiteiten en evenementen vraagt de groep meer aandacht voor de ziekte.
Eén van die acties is het uitbrengen van een kalender, naaktkalenders zijn hot. Dat de mensen van Think-Pink een goede smaak hebben, staat buiten kuif. De bezielers achter het project kozen immers voor Lien Van de Kelder als centraal model. De actrice uit Zone Stad en Thuis leende haar gezicht en lichaam voor de sexy fotoshoot.
Vooraleer u uit uw zetel springt en naar de dichtsbijzijnde verdeler vliegt: De almanak is geen naaktkalender met BV's en Lien van de Kelder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten